Una bona alimentació es tradueix per uns aliments de qualitat i una bona repartició dels productes que seguiran. La nutrició correcte ens permet guardar uns bons reflexes i una millora higiene de vida.

Per començar tenim 4 punts a seguir
per la bona alimentació :

1:Els aliments i les virtut

Els aliments estan separats en tres tipus importants: Consum diari Consum setmanal Ocasional Dins el consum diari tenim aliments que estan baixos en proteïna. Dins el setmanal tenim els que tenen ja més proteïna com els ous, la carn magra, els llegums o els peixos. I, per acabar els aliments ocasional són aquells que tenen molts greixos o molt sucre

4:Qué menjar durant els apats

A. El mati es mes conseillat menjar coses sanes com fruites, lactosa, cereals, pa però també yogurt simple, ous i mantega. B. Durant el migdia es millor menjar una gran part de llegums amb un troç de carn o de peix amb amilacéo. C. Per el sopar es preconitzat menjar molt que per el mati o el migdia per què tot el que menjareu no ho podreu perdre abans d'anar a dormir. Es per això que es millor menjar un poc de llegums (sopa amanides …) amb verdures i res d'altre.

2:Perquè és bé tenir una bona alimentació?

Ens beneficiarem dels avantatges d’una bona dieta tant a curt termini com a llarg termini. Una bona alimentació ajuda a protegir-se de malalties cròniques com el càncer, malalties del cor, diabetis, osteoporosi, obesitat, ictus i hipertensió


3:Que són les conseqüències d'una mala nutrició?

Es troben entre les principals causes de baix pes, trastorns de creixement i creixement aturós; també se li poden atribuir pertorbacions del creixement i una resistència debilitada a les infeccions, augmentant així la mortalitat en nens petits.

Aliments a consumi diariament :

- Peix (però no sovint)
- Carn (però no sovint)
- Llegums
- Fruits
- Iogurt, llet, formatge (però no massa)
- Oliva (sota diferents formes)
- Arròs

Aliments a evitar el més possible:

- Sucre
- Xocolata
- Gelats
- Crispetes
- Mantega
- Caramels